مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 19:052021-02-20اقتصادي

آثار 35 هنرمند استان مرکزی مهر اصالت جهانی و نشان ملی دریافت کردند


 اراک-- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، گفت: آثار 10 هنرمند صنایع دستی استان مرکزی مهر اصالت جهانی و آثار 25 هنرمند دیگر صنایع دستی این استان نشان ملی دریافت کرد.

-  اراک-- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، گفت: آثار 10 هنرمند صنایع دستی استان مرکزی مهر اصالت جهانی و آثار 25 هنرمند دیگر صنایع دستی این استان نشان ملی دریافت کرد.

مصطفی مرزبان در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مهر اصالت بین المللی، گواهینامه ای است که شورای جهانی صنایع دستی برای حفظ، احیا و تداوم مشاغل بومی و سنتی به هنرمندان می دهد و با این مهر آثار آنان قابلیت عرضه به بازارهای ملی و جهانی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال پیش رو، در نظر داریم موضوع های تخصصی، همچون معرفی کارگاه های صنایع دستی با تولید انبوه و کارگاه های صادرکننده و هنرمندانی که توانسته اند مهر اصالت جهانی و نشانه ملی را دریافت کنند، از طریق رسانه ملی معرفی کنیم.

مرزبان ادامه داد: معرفی داشته های استانی در این زمینه از طریق رسانه ها می توانند در تقویت و بسترسازی هنرهای دستی هنرمندان بسیار مؤثر باشد.

وی افزود: معرفی هنرمندان دارای مهر اصالت جهانی و نشان ملی، زمینه ای برای حفظ، احیا و تداوم مشاغل بومی و تقویت و شناسایی هنرهای دستی استان مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار 35 هنرمند استان مرکزی مهر اصالت جهانی و نشان ملی دریافت کردند

آثار 35 هنرمند استان مرکزی مهر اصالت جهانی و نشان ملی دریافت کردند