مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 19:202021-02-20پزشكي

جوانان طعمه اصلی کرونای انگلیسی


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ویروس کرونای جهش یافته در بین جوانان شیوع بیشتری دارد و اغلب افرادی که فوت می کنند علائم یا بیماری خاصی ندارند.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ویروس کرونای جهش یافته در بین جوانان شیوع بیشتری دارد و اغلب افرادی که فوت می کنند علائم یا بیماری خاصی ندارند.

پیمان نامدار در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که شنبه دوم اسفند در شهرستان آبیک برگزار شد، تصریح کرد: ویروس کرونای جهش یافته در بین جوانان شیوع بیشتری دارد و اغلب افرادی که فوت می کنند علائم یا بیماری خاصی ندارند.

وی افزود: طی هفته گذشته دهیار روستای حصار ولیعصر را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم درحالی که 31 ساله و بدون بیماری زمینه ای بود، تنها موردی که وجود داشت اضافه وزن بالا و چاقی بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: رهگیری دارای اهمیت است اما آنچه باید به آن توجه کنیم این است که به سمتی برویم که بیماران شناسایی شده قرنطینه را رعایت کنند، دادستان و نیروی انتظامی باید در این حوزه وارد شوند.

وی بیان کرد: موج چهارم کرونا در حال شکل گیری است و وضعیت استان ها از زرد به سمت نارنجی حرکت کرده است، در استان زنجان وضعیت نسبتاً بهبود پیدا کرده اما هنوز رودبار و رشت نارنجی است با توجه به قرارگیری قزوین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان طعمه اصلی کرونای انگلیسی

جوانان طعمه اصلی کرونای انگلیسی