مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 19:352021-02-20سياسي

شکل گیری موج جدید کرونا در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی 362 بیمار جدید با تست کووید 19 طی 24 ساعت اخیر در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: - رمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از شکل گیری موج جدید کرونا در استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی 362 بیمار جدید با تست کووید 19 طی 24 ساعت اخیر در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طی این مدت یکصد بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی با بیان اینکه در 108 بیمارستان تهران مجموعاً 2 هزار و 62 بیمار با علائم کرونا بستری هستند افزود: در این مراکز مجموعاً تعداد 862 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 173 بیمار هم در 24 ساعت گذشته ترخیص شده اند.

زالی بیان داشت: اگر آمار ابتدای هفته جاری را با هفته های گذشته مقایسه کنیم از اواسط هفته دوم بهمن ماه به بعد شاهد افزایش آمار مبتلایان با یک شیب ملایم هستیم و کماکان این شیب رو به افزایش بوده و تغییری در کاهش آمار تعداد مبتلایان، بستری شدگان و افرادی که به صورت سرپایی مراجعه می کنند نیست و همانطور که حدس می زدیم احتمالاً باید منتظر شکل گیری خیز جدیدی در استان تهران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری موج جدید کرونا در استان تهران

شکل گیری موج جدید کرونا در استان تهران