مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 20:152021-02-20اقتصادي

محدودیت واردات 2500 کالا ادامه می یابد/آمادگی ایجاد شهرک پوشاک در یزد


حتی در صورتی که تحریم ها لغو شود، محدودیت واردات 2 هزار و 500 کالا به کشور همچنان ادامه می یابد.

- یزدـ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حتی در صورتی که تحریم ها لغو شود، محدودیت واردات 2 هزار و 500 کالا به کشور همچنان ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رزم حسینی، شنبه شب در پایان سفر روز نخست خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: ساخت قطعات داخلی در بسیاری از رشته ها افزایش یافته به نحوی که اکنون در لوازم خانگی تا 75 درصد و خودرو تا 80 درصد به تولید داخلی رسیده ایم.

وی عنوان کرد: در حوزه پوشاک نیز کارخانجات در حال کار و فعالیت هستند و با توجه به اینکه صرفه واردات پوشاک کاهش یافته، کار کارخانجات تولید پوشاک رونق گرفته است.

رزم حسینی تاکید کرد: آمادگی داریم در یزد با توجه به اینکه قطب نساجی کشور است، شهرک ویژه پوشاک راه اندازی کنیم که لازم است برای این موضوع جانمایی انجام شود و این شهرک به نحوی ایجاد شود که امکان تکمیل زنجیره پوشاک فراهم باشد.

وی با اشاره به اینکه واردات 2 هزار و 500 کالا در کشور محدود و حتی تحریم شده است، افزود: این محدودیت ها برای رونق تولید داخل انجام شده و حتی اگر تحریم ها لغو شود، محدودیت واردات این کالاها ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت واردات 2500 کالا ادامه می یابد/آمادگی ایجاد شهرک پوشاک در یزد

محدودیت واردات 2500 کالا ادامه می یابد/آمادگی ایجاد شهرک پوشاک در یزد