مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 20:202021-02-20حوادث

مرگ معدنچی در عمق 290 متری


یکی از کارگران معدن منگنز قم که بر اثر ریزش بخشی از معدن زیر آوار محبوس شده بود در حالی پس از حدود 7 ساعت بیرون کشیده شد که جان باخته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، محمد حسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 12:03 ظهر پنجشنبه 30 بهمن گزارشی مبنی بر ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ در استان قم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان قم ارسال شد که بلافاصله ستاد مدیریت بحران تشکیل و تیم ارزیاب از پایگاه امداد و نجات کهک به محل حادثه اعزام شدند.

پس از رسیدن تیم نجات و ارزیابی اولیه گفته می شد سه کارگر در زیر آوار محبوس شدند.

بنابراین تیم های واکنش سریع و سگ های زنده یاب نیز راهی محل شدند.

در ادامه بررسی ها مشخص شد در این اتفاق که در عمق 290 متری از سطح زمین رخ داده یکی از کارگران معدنچی به نام عدالت شیری حین جابه جا کردن سنگ های معدنی با لودر مخصوص در داخل تونل گرفتار شده است.

بنابراین 8 نفر از عوامل امداد و نجات معدن به همراه تعدادی دیگر از گروه های امدادی منطقه و شهرستان مشغول آواربرداری در بخش حادثه دیده تونل شدند و سرانجام جسد این کارگر از زیر آوار بیرون کشیده شد.

مهدی فراهانی، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از پایان عملیات امداد و نجات در ساعت 19 عصر پنجشنبه خبر داد و گفت: در این حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ معدنچی در عمق 290 متری

مرگ معدنچی در عمق 290 متری