مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 21:052021-02-20فرهنگي

«اد وود»، ادای دین تیم برتون به یاد بدترین فیلمساز تاریخ!


ساخته تیم برتون یکی از فیلم های مهم این کارگردان، در ظاهر ادای دینی است به همکاری که به گمان گروهی از منتقدین بدترین فیلمساز تاریخ بوده اما در عمل یادآوری همه آن چیزهایی است که چنین القابی را برای اد وود به ارمغان آورده است.

- فیلم سینمایی اد وود / Ed Wood ساخته تیم برتون یکی از فیلم های مهم این کارگردان، در ظاهر ادای دینی است به همکاری که به گمان گروهی از منتقدین بدترین فیلمساز تاریخ بوده اما در عمل یادآوری همه آن چیزهایی است که چنین القابی را برای اد وود به ارمغان آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ اگر مردم عنوانی همچون بدترین کارگردان تاریخ به گوش شان بخورد به احتمال زیاد به یاد اد وود خواهند افتاد، اگرچه این چیزی نبوده که فیلمساز مذکور خواهان اش باشد.

تیم برتون ، یک اثر بیوگرافی سیاه و سفید در مورد وود ساخته که هم به نوعی از او تقدیر کرده است، هم تا حدودی او را زیر سوال برده است، نقش وود را هم جانی دپ بازی می کند، در کنار دیگر بازیگرانی که شخصیت شان در فیلم به شکلی عجیب شباهت هایی به شخصیت های واقعی شان دارد.

سخت است که بخواهید بیشتر از وود در مورد این مسائل آگاهی پیدا کنید: فیلم های بد او فضای غیر قابل باوری که او در آن فیلم ها را می ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اد وود»، ادای دین تیم برتون به یاد بدترین فیلمساز تاریخ!

«اد وود»، ادای دین تیم برتون به یاد بدترین فیلمساز تاریخ!