مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 04:202021-02-21فرهنگي

تلویزیون در کار ما دخالت نکرد


کارگردان مستند «حکایت دل» درباره شرایط کار در دوران کرونا می گوید، «گاهی شخصیت های پیشکسوت فرهنگی و هنری از ما می خواستند که به خاطر کرونا ساخت مستند درباره آن ها را به عقب بیندازیم اما هرگز نگفتند که با ما همکاری نمی کنند.

- کارگردان مستند حکایت دل درباره شرایط کار در دوران کرونا می گوید، گاهی شخصیت های پیشکسوت فرهنگی و هنری از ما می خواستند که به خاطر کرونا ساخت مستند درباره آن ها را به عقب بیندازیم اما هرگز نگفتند که با ما همکاری نمی کنند.

مستند حکایت دل ، برنامه ای از شبکه چهار سیماست که در هر قسمت به سراغ یکی از چهره های شاخص و برجسته و پیشکسوت فرهنگی و هنری می رود و زندگی حرفه ای آنان را بازگو می کند.

این مستند هفته گذشته با پرداختن به زندگی و شخصیت پری صابری پخش شد.

بیژن شکرریز ـ کارگردان مستند حکایت دل ـ درباره دشواری های ساخت فصل دوم این برنامه در زمان کرونا، به ایسنا گفت: ساخت مستند در این دوران خیلی سخت بود، زیرا شرایط حساسی است؛ به خصوص وقتی شما سراغ شخصیت هایی می روید که ارزش علمی، فرهنگی و هنری دارند و دیگر مثل آن ها نخواهد آمد، باید خیلی رعایت کنی.

در این زمینه باید بگویم تهیه کننده در تامین هزینه ها خیلی همراه بود؛ سن همه ی شخصیت ها بالا بود و وسواس هایی داشتند که حق هم داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون در کار ما دخالت نکرد

تلویزیون در کار ما دخالت نکرد