مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 04:452021-02-21سياسي

افزایش کشفیات سرقت ها در تنگستان/ اغلب سارقان غیربومی هستند


فرماندار شهرستان تنگستان از افزایش کشفیات سرقت ها در این شهرستان خبر داد و گفت: اغلب سارقان غیربومی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور صبح یکشنبه در نشست کمیسیون پیشگیری از سرقت تنگستان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه اظهار داشت: مهمترین راه پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از مال و اموال خود و تجهیز سطح شهر و روستا به دوربین مناسب است.

وی با بیان اینکه همکاری بیشتر مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس کمک شایانی برای کاهش سرقت در سطح شهرستان می نماید، اظهار داشت: نیروی انتظامی زحمات بسیاری برای برقراری امنیت و آرامش در شهرستان متحمل می شود و همه مردم، دستگاه های اجرایی، بخشداری ها، دهیاری ها و اصناف باید با همکاری و تعامل مناسب با پلیس زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

فرماندار تنگستان استقرار سیستم پایش تصویری در شهرها و روستاها را از مهم ترین مؤلفه های پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت ها اعلام و تصریح کرد: شهرداران در شهرها و بخشداران با همکاری دهیاران نسبت به نصب دوربین و سیستم پایش تصویری در روستاها اقدام تا شاهد پیشگیری از بروز سرقت و سایر جرایم در سطح شهرستان باشیم .

رفیعی پور از افزایش کشفیات سرقت در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: شهرستان تنگستان یکی از شهرستان هایی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشفیات سرقت ها در تنگستان/ اغلب سارقان غیربومی هستند

افزایش کشفیات سرقت ها در تنگستان/ اغلب سارقان غیربومی هستند