مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:102021-02-21سياسي

توقف اجرای پروتکل الحاقی؛ چه اتفاقی بین ایران و آمریکا می افتد؟!


باید صبر کرد و دید ایران با اقدام جمهوری اسلامی ایران برای کنار گذاشتن اجرای پروتکل الحاقی اتفاقی بین طرفین خواهد افتاد یا آمریکایی ها با در پیش کشیدن موضوعاتی نظیر موشک و قدرت منطقه ای ایران که بارها از سوی مقامات ارشد جمهوری اسلامی اعلام شده جای هیچگونه .

- آذر ماه امسال، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی پارلمان طرح اقدام راهبردی مجلس برای مقابله با تحریم ها را تصویب کردند.

پس از این موضوع بود که شورای نگهبان هم خیلی زود موضوع را به تصویب رساند و مساله برای ابلاغ به دستگاه های اجرایی برای دولت نیز ارسال شد تا این موضوع محملی برای کاهش فشارها بر ایران و رفع تحریم ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باز شدن قفل هایی که بر صنعت هسته ای کشور زده شده است را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: پیگیری این طرح برای تداوم راه شهدای هسته ای است که برای پیشرفت صنعت هسته ای کشور حتی از جان خود مایه گذاشتند.

وی گفت: برنامه هسته ای باید طبق نیازهای کشور پیش برود و انتظار داریم بعد از این هم تقویت شود و هدف طرح نیز مقابله باتحریم هایی است که از طرف کشورهای آمریکایی و غربی به مردم ایران اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف اجرای پروتکل الحاقی؛ چه اتفاقی بین ایران و آمریکا می افتد؟!

توقف اجرای پروتکل الحاقی؛ چه اتفاقی بین ایران و آمریکا می افتد؟!