مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-21ورزشي

استعفای دبیر کتک خورده بعداز حضور ساعی محروم در مراسم پایانی لیگ


طبق گفته دوستان در خصوص حضور ساعی در سالن، طبق مصلحت فدراسیون تکواندو رفتار شده و با این حرمت شکنی دیگر با فدراسیون همکاری نمی کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مصطفی بابایی در خصوص عدم حضور خود و سرپرست سازمان لیگ تکواندو در اختتامیه لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: من و تمجید برای برگزاری مسابقات لیگ های تکواندو شبانه روز تلاش کرده بودیم، اما توقع نداشتیم با توجه به صدور حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هادی ساعی شاهد حضور او در سالن باشیم، حداقل دوستان می توانستند قبل از آغاز مسابقات این موضوع را به ما اعلام کنند.

وی تصریح کرد: جلسه کمیته انضباطی یک ماه پیش برگزار شده بود و دوستان اگر قصد تغییری در رأی صادره را داشتند، می توانستند تا قبل از مرحله نهایی لیگ برتر تکواندو این موضوع را اعلام کنند.

اگر ایشان در مدت 72 ساعت بعد از صدور رأی اعتراض کردند، باید رأی به کمیته استیناف می رفت تا در کمیته استیناف در خصوص تعلیق، بخشش یا هر اتفاق دیگری تصمیم گرفته می شد.

تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص گادوین منشا مهاجم تیم گل گهر نیز مصداقی در این خصوص اتفاقات است و اعتراض به رأی دلیلی بر تعلیق محرومیت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای دبیر کتک خورده بعداز حضور ساعی محروم در مراسم پایانی لیگ

استعفای دبیر کتک خورده بعداز حضور ساعی محروم در مراسم پایانی لیگ