مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:002021-02-21اقتصادي

ساخت دستگاهی برای جلوگیری از انفجار در چاه های نفت و گاز


با تلاش فناوران یک شرکت ایرانی ابزار اندازه گیری فشار و دمای درون چاهی و سرچاهی میادین نفتی و سیستم جلوگیری از انفجارهای ناخواسته در حین عملیات در چاه های نفتی بومی سازی شد.

- با تلاش فناوران یک شرکت ایرانی ابزار اندازه گیری فشار و دمای درون چاهی و سرچاهی میادین نفتی و سیستم جلوگیری از انفجارهای ناخواسته در حین عملیات در چاه های نفتی بومی سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا رفیعی زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت زیرنظر مرکز تخصصی دانشگاه نفت اهواز و پارک علم و فناوری خوزستان تولید دو محصول اندازه گیری دما و فشار درون چاهی را در دستور کاری خود قرار داده است، گفت: این مجموعه دانش بنیان به عنوان بنگاهی اقتصادی و دانش محور تمرکز خود را بر تولید محصولات متنوع و ارائه خدمات فنی و مهندسی در پروژه های گوناگون متمرکز کرده است.

وی طراحی، ساخت و تعمیر ابزارهای الکترونیکی درون چاهی و سرچاهی مورد استفاده در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را از محصولات این شرکت دانست و ادامه داد: دستگاه اندازه گیری دما و فشار درون چاهی یک ابزار درون چاهی است که برای اندازه گیری فشار و دمای چاه های نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و اطلاعات دما و فشار را در خود ذخیره می کند و اطلاعات آن قابل بازیایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاهی برای جلوگیری از انفجار در چاه های نفت و گاز

ساخت دستگاهی برای جلوگیری از انفجار در چاه های نفت و گاز