مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-21پزشكي

پیک چهارم در راه است/ بستری شدن یک سوم موارد مثبت سرپایی در سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از روند افزایش شناسایی مبتلایان سرپایی در این استان خبر داد و گفت: تقریبا یک سوم موارد مثبت شناسایی شده سرپایی نیازمند بستری شدن هستند.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از روند افزایش شناسایی مبتلایان سرپایی در این استان خبر داد و گفت: تقریبا یک سوم موارد مثبت شناسایی شده سرپایی نیازمند بستری شدن هستند.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این روزها به طور متوسط روزانه 50 مورد مبتلای قطعی به صورت سرپایی در شهرستان های شش گانه تحت پوشش علوم پزشکی سمنان شناسایی می شوند که حدودا یک سوم آنها نیازمند بستری شدن هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تاکید بر لزوم مراقبت بیشتر از سوی شهروندان اضافه کرد: این روند رو به افزایش شناسایی مبتلایان سرپایی ممکن است در روزهای آتی به افزایش بیشتر موارد بستری شده کروناویروس در استان بیانجامد.

وی ضمن هشدار در خصوص خطر افزایش شیوع دوباره کووید19 افزود: در سه روز اخیر 26 بیمار مبتلای جدید در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان بستری شدند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: با بستری شدن این تعداد شمار مبتلایان قطعی بستری شده از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به چهار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک چهارم در راه است/ بستری شدن یک سوم موارد مثبت سرپایی در سمنان

پیک چهارم در راه است/ بستری شدن یک سوم موارد مثبت سرپایی در سمنان