مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-21بين الملل

درخواست رییس پارلمان تونس برای نشست سران سه قوه جهت برون رفت از بحران سیاسی


رییس پارلمان تونس پیامی را به رییس جمهوری این کشور فرستاد که در آن به وی پیشنهاد برگزاری نشستی میان نخست وزیر، رییس پارلمان، رییس جمهور در نزدیک ترین زمان ممکن را داد.

- رییس پارلمان تونس پیامی را به رییس جمهوری این کشور فرستاد که در آن به وی پیشنهاد برگزاری نشستی میان نخست وزیر، رییس پارلمان، رییس جمهور در نزدیک ترین زمان ممکن را داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، راشد الغنوشی، رییس پارلمان تونس در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد که پیشنهادی را به قیس سعید، رییس جمهور این کشور در مورد دست یابی به راه حلی برای بحران سیاسی که بر تونس می گذرد، داده است.

رییس پارلمان تونس از رییس جمهور این کشور به عنوان نماد وحدت نظام خواست تا گروه ها را برای برون رفت و حصول تعدادی از راه حل ها از طریق ارجحیت دادن به گفتگو و تبادل اندیشه و مشورت پیرامون اوضاع کشور و اتخاذ تصمیمات لازمه همزمان با بحران های اقتصادی، اجتماعی و درمانی کشور به دور هم جمع کند.

رییس پارلمان تونس تاکید کرد که باید پیام مثبتی به مردم تونس و کشورهای جهان فرستاده شود که نشان دهد علی رغم اختلاف نظرها، تونس دارای یک دولت و نهادهای مورد اعتماد است و کشور نیازمند تامین دارو، غذا، مشاغل و امنیت و نیز آرام کردن اوضاع و گسترش روحیه همبستگی و دامنه اشتراکات ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس پارلمان تونس برای نشست سران سه قوه جهت برون رفت از بحران سیاسی

درخواست رییس پارلمان تونس برای نشست سران سه قوه جهت برون رفت از بحران سیاسی