مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:002021-02-21سياسي

اعلام کاندیداتوری محسن رهامی برای انتخابات 1400


محسن رهامی حقوقدان اصلاح طلب حضورش به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 را اعلام کرد و گفت: از مدت ها قبل با کمک جمعی از شخصیت ها و جریان ها، - کمیته هایی برای برنامه ریزی در چندین حوزه تشکیل داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: حقوقدان اصلاح طلب با اعلام حضورش به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از مدت ها قبل با کمک جمعی از شخصیت ها و جریان ها، کمیته هایی برای برنامه ریزی در چندین حوزه تشکیل داده ایم تا با استفاده از تجارب و تخصص افراد، برنامه کاملی برای بهبود اوضاع کشور تهیه شود.

محسن رهامی روز یکشنبه همچنین افزود: این برنامه ها کارکردهای مختلف دارد، هم برای ارائه به مردم و احزاب تهیه شده است و در صورتی که شرایط فراهم شود می توان در صورت موفقیت در آینده استفاده کرد.

علاوه برآن، به هرکسی که برنده انتخابات شود می توان ارائه کرد تا در صورت تمایل بهره برداری کند، در نهایت این برنامه ریزی ها به عنوان مطالعات پایه، در بنیاد بین المللی صلح برای توسعه کشور، در آینده می تواند مورد استفاده قرارگیرد.

نماینده ادوار مجلس درباره فضای عمومی کشور برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: در مقایسه با دوره های گذشته، فعلا فضای انتخاباتی چندان فعال نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام کاندیداتوری محسن رهامی برای انتخابات 1400

اعلام کاندیداتوری محسن رهامی برای انتخابات 1400