مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-21سياسي

پارلمان دانش آموزی زبان گویای نسل جوان و نوجوان است


پارلمان دانش آموزی زبان گویای نسل جوان و نوجوان است و این رسالت مهم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی صبح یکشنبه در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی امروز ما سیمای آینده مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران و انقلاب آینده است و آموزش و پرورش امروز ما سیمای جامعه آینده ماست.

وی با بیان اینکه اگر امروز مجلس دانش آموزی ما خلاق، پویا، کارشناسی، با احساس مسئولیت، جدی و پرکار باشد می تواند مطالبه گری کند، تصریح کرد: بنابراین سیمای آینده مجلس جمهوری اسلامی هم همین خواهد بود اما اگر مجلس دانش آموزی ما سوری و ظاهری بود، مطمئناً مجلس هم به همین شکل خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره اهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس دانش آموزی برای تأمین مسئولیت پذیری، تربیت سیاسی و تربیت اجتماعی، خاطر نشان کرد: اگر دانش آموزان این مسئله را جدی نگیرند و خود را باور نداشته باشند، حرف های احساسی بزنند و خیلی مطالعه نداشته باشند در واقع مجلس دانش آموزی با کیفیتی نخواهد بود.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: برای اینکه یک مجلس دانش آموزی خوب داشته باشیم باید آگاه، اهل مطالعه، تحقیق و پژوهش باشید چرا که افراد آگاه می توانند تصمیمات خوبی بگیرند تا زمانی که نتوانید تحقیق و مطالعه کنید نمی توانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان دانش آموزی زبان گویای نسل جوان و نوجوان است

پارلمان دانش آموزی زبان گویای نسل جوان و نوجوان است