مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-21سياسي

فعال بودن 120 باجه روستایی پست بانک در استان تهران


طی آیینی با حضور بهمن خطیبی فرماندار قرچک، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه و شهرکی نیا مدیر پست بانک استان های تهران، البرز، قم و سمنان، شعبه شهری پست بانک در این شهرستان افتتاح و رسماً آغاز بکار کرد.

- ایسنا/تهران طی آیینی با حضور بهمن خطیبی فرماندار قرچک، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه و شهرکی نیا مدیر پست بانک استان های تهران، البرز، قم و سمنان، شعبه شهری پست بانک در این شهرستان افتتاح و رسماً آغاز بکار کرد.

در این مراسم معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیر پست بانک منطقه شرق استان تهران و دیگر مسئولان حضور داشتند.

علاوه بر این شعبه که کلیه خدمات بانکی را ارائه خواهد داد، قرار است علاوه بر سه باجه روستایی مستقر در شهرستان، چهار باجه دیگر در سطح روستاها مستقر شوند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: از این به بعد کلیه خدمات بانکی پست بانک در این شهرستان انجام خواهد شد و علاوه بر سه باجه روستایی موجود، چهار باجه روستایی دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به استقلال شهرستان قرچک، موضوع استقرار کلیه ادارات و شعب بانکی در این منطقه در دستور کار قرار گرفت که امروز نیز شاهد افتتاح شعبه پست بانک هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 120 باجه روستایی پست بانک در استان تهران

فعال بودن 120 باجه روستایی پست بانک در استان تهران