مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-21سياسي

اعتراف حاج قاسم در کتاب «از چیزی نمی ترسیدم»


زندگینامه خودنوشت شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابی با عنوان «از چیزی نمی ترسیدم» منتشر شد که در بخشی از آن سردار سلیمانی برای دخترش از تکلیف مداری می نویسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگینامه خودنوشت شهید حاجاینجا بخوانید).

در این مجال یادداشتی کوتاه درباره این زندگی نامه خودنوشت منتشر می شود که تورقی است بر کتاب: وظیفه ات را بشناس، به تکلیفت عمل کن! سؤال کرد: آیت الله خمینی رو می شناسی؟ گفتم: نه گفت: تو مقلد کی هستی؟ گفتم: مقلد چیه؟ و هردو به هم نگاه کردند و از پیگیری سؤال خود صرف نظر کردند.

دوباره سؤال کردند: تا حالا اصلاً نام خمینی رو شنیدی؟ گفتم: نه سید و دوستش توضیح مفصلی درباره مردی دادند که او را به نام آیت الله خمینی معرفی می کردند.

بعد نگاه عمیقی به اطراف کرد و از زیر پیراهنش عکسی را درآورد.

عکس را برابر چشمانم قرار داد: یک مرد روحانی میان سال که عینک برچشم مشغول مطالعه بود و زیر آن نوشته بود: آیت الله العظمی سید روح الله خمینی .

روز چهارم رفتم ترمینال و یک بلیت کرمان گرفتم؛ در حالی که عکس سیاه و سفیدی که حالا به شدت به او علاقه­ مند شده بودم را در زیر پیراهن خود که چسبیده به قلبم بود، پنهان کرده بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف حاج قاسم در کتاب «از چیزی نمی ترسیدم»

اعتراف حاج قاسم در کتاب «از چیزی نمی ترسیدم»