مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-21پزشكي

سامانه نسخه الکترونیک، زمینه تحول اساسی در مدیریت خدمات درمانی را فراهم می کند


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با توقف صدور دفترچه های کاغذی تأمین اجتماعی مراجعات غیرضروری مردم به شعب و کارگزاری ها و ازدحام در این مراکز کاهش می یابد و در کنار آن با توجه به ایجاد سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی زمینه تحول اساسی در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وجود توقف صدور دفترچه های کاغذی، اوراق دفترچه های در اختیار بیمه شدگان تأمین اجتماعی معتبر و قابل استفاده است، اظهار کرد: پس از اتمام اوراق دفترچه ها دیگر نیازی به دریافت دفترچه جدید نیست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان افزود: بیمه شدگانی که اوراق دفترچه درمانی آنها به اتمام می رسد می توانند در مراجعه به پزشکان و مراکز درمانی کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه های بیمه را ارائه داده و از خدمات درمانی مورد نیاز با پوشش تأمین اجتماعی استفاده کنند.

وی با اشاره به روش های استحقاق سنجی 6 گانه سازمان تصریح کرد: پزشکان، داروخانه ها و همه مراکز درمانی و پاراکلینیکی می توانند از طریق کدهای دستوری USSD، پیامک و سامانه های اینترنتی که طی ماه های گذشته به آنها اعلام شده است، بیمه شدگان تأمین اجتماعی را شناسایی کنند و خدمات مورد نیاز آنها را براساس ضوابط ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نسخه الکترونیک، زمینه تحول اساسی در مدیریت خدمات درمانی را فراهم می کند

سامانه نسخه الکترونیک، زمینه تحول اساسی در مدیریت خدمات درمانی را فراهم می کند