مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-21اقتصادي

اختلاف شورای شهری ها بر سر درآمد شهرداری


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه درآمد و هزینه های شهرداری در بودجه 1400 باید واقعی تر در نظر گرفته شود، گفت: درآمدهای شهرداری در سال جاری تا حدود 65 درصد محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری در صحن امروز شورای شهر در مورد بررسی کلیات درآمد بودجه 1400 شهرداری گفت: وقتی درآمدها از سال گذشته محقق نشده چگونه پیش بینی کنیم که درآمدمان در سال 1400 محقق می شود.

امسال لایحه ای از شهرداری دریافت کرده ایم که پیش بینی بودجه ای حدود 49 هزار میلیارد دارد و حتی اگر این میزان 37 هزار میلیارد هم باشد نسبت به سال گذشته 7 هزار میلیارد بیشتر است.

وی گفت: حدود 65 درصد درآمد در سال جاری تا پایان دی محقق شده و باید هر چه سریع تر برنامه های لازم در این راستا صورت گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نوسانات قیمت احتمال دارد که سال آینده هم باشد و اگر چاره ای اندیشیده نشود عملا کار خاصی نمی توانیم برای پایتخت انجام دهیم بنابر این درآمد را باید واقعی تر پیش بینی کنیم.

نظری با اشاره به اینکه اگر درآمد را واقعی پیش بینی کنیم هزینه ها هم واقعی تر می شود گفت: وقتی تحقق درآمد منطقی نباشد قطعا شهرداری بدهکار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم سال آینده حتی اگر کرونا و نوسان قیمت نباشد بازهم شهرداری نمی تواند به دلیل مشکلات درآمد خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شورای شهری ها بر سر درآمد شهرداری

اختلاف شورای شهری ها بر سر درآمد شهرداری