مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:202021-02-21سياسي

فراهم نبودن امکان تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 1400 شهرداری تهران


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران بر فراهم نبودن امکان تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 1400 شهرداری تهران تاکید کرد.

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران بر فراهم نبودن امکان تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 1400 شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری پس از قرائت گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش درآمدی بودجه 1400 شهرداری تهران در مخالفت با این گزارش گفت: وقتی بودجه را برای سال آینده می خواهیم تصویب کنیم، مبنی بر بودجه سال جاری و تحقق درآمدها است.

تا پایان ماه دهم حدود 20 هزار میلیارد تومان محقق شده است و از این مبلغ بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان هزینه های جاری شهرداری است در نتیجه عملا کار خاصی در شهر نمی توانیم انجام دهیم.

نظری با بیان اینکه اگر درآمد را واقعی تر پیش بینی کنیم هزینه ها نیز منطقی تر خواهد بود گفت: وقتی تحقق درآمد درست پیش بینی نشود و برای آن هزینه بتراشیم، شهرداری بدهکارتر می شود.

ما که به دنبال بدهکارتر کردن شهرداری نیستیم.

اگر فکر می کنیم که سال آینده بر روی کاغذ شرایط بهتر می شود، اتفاقا وقتی بسته محرک اقتصادی را پیش بینی کردیم براساس شرایط کرونایی وضعیت را جوری برای شهرداری تغییر دادیم که انگار در شرایط عادی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم نبودن امکان تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 1400 شهرداری تهران

فراهم نبودن امکان تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 1400 شهرداری تهران