مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-21فرهنگي

نمایش آثار ون گوگ در آسمان!+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب سایت گینس، شرکت تولی پهپاد EFYI Group به همراه دانشگاه تیانجین در چین، با به تصویر کشیدن یکی از آثار ون گوگ رکورد طولانی ترین انیمیشن اجرا شده توسط پهپادها در آسمان که به مدت 26 دقیقه و 19 ثانیه بود را در گینس ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب سایت گینس، شرکت تولی پهپاد "EFYI Group" به همراه دانشگاه تیانجین در چین، با به تصویر کشیدن یکی از آثار ون گوگ رکورد طولانی ترین انیمیشن اجرا شده توسط پهپادها در آسمان که به مدت 26 دقیقه و 19 ثانیه بود را در گینس ثبت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سی ان ان، اثر هنری شب پرستاره ونسان ون گوگ نقاش مشهور که روی پوسترها، ماگ های قهوه و حتی مسیر دوچرخه سواری می توان آن را دید، حال به نظر می رسد در آسمان ها هم آن را به نمایش گذاشته اند.

طی یک عملیات 600 هواپیمای بدون سرنشین با کمک یکدیگر تصویر این اثر هنری را در آسمان شب تیانجین در شمال چین ایجاد کردند و با انجام این کار، سبب ثبت کار خود در کتاب رکورد جهانی گینس شدند.

ژانگ سیکی (Zhang Siqi)، مدیر عامل شرکت EFYI Group به گینس گفت: انیمیشن راهی برای گفتن یک داستان و هر چیزی است که می خواهید بازگو کنید.

هواپیماهای بدون سرنشین دور هم جمع شدند تا داستان زندگی ون گوگ را بازگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار ون گوگ در آسمان!+فیلم

نمایش آثار ون گوگ در آسمان!+فیلم