مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-21ورزشي

فروردین ماه؛ زمان برگزاری انتخابی کشتی نوجوانان و جوانان


طبق برنامه‎ریزی صورت گرفته، درصدد هستیم تا در اواخر فروردین ماه، مسابقات انتخابی کشتی نوجوانان و جوانان استان را برگزار کنیم.

- حمیدرضا یاری امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی استان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی، رقابت های انتخابی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان استان همدان در فروردین ‎ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کشتی استان در ایام کرونا خسارت زیادی دید و با توجه به محدودیت ها از روند تمرینات منسجم تا حدودی دور ماندیم اما مربیان سازنده در این ایام از تلاش و کوشش دست بر نداشتند.

رییس هیأت کشتی استان همدان بیان کرد: این مربیان سازنده با تلاش خود در فضاهای آزاد و اماکن مجاز و دارای مجوز آمادگی کشتی گیران را در حد مطلوب حفظ کردند و خوشبختانه کشتی گیران در وضعیت بدنی خوبی قرار دارند.

وی تصریح کرد: مسابقات نوجوانان و جوانان کشوری را در پیش رو داریم و از مربیان سازنده و قهرمانان و پیشکسوتان استان می خواهیم با همفکری و تمرکز بر برنامه ها به کسب نتایج توسط نوجوانان و جوانان استان در این رویدادها کمک کنند.

یاری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: درب هیأت کشتی به روی همه دلسوزان کشتی استان باز است و هیأت و عوامل آن با آغوش باز پذیرای همه قهرمانان و پیشکسوتان کشتی خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین ماه؛ زمان برگزاری انتخابی کشتی نوجوانان و جوانان

فروردین ماه؛ زمان برگزاری انتخابی کشتی نوجوانان و جوانان