مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-21سياسي

نقش زنان در دفاع مقدس مصداق بارز دفاع از ارزش های نظام است


مشاور بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: نقش زنان در جنگ ایران با عراق، مصداق بارز و روشن نقش زنان در دفاع از سرزمین و باورها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریده اولادقباد پیش از ظهر امروز در یادواره استانی بانوان شهید، جانباز و آزاده با عنوان لشکر فرشتگان تاریخ ساز در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: زنانی در تاریخ داشته ایم که تاریخ ساز بوده اند و همکاری و همفکری حضرت خدیجه با پیامبر (ص)، ادامه مسیر خط ولایت توسط حضرت زهرا (س) و صبر، استقامت و شهامت حضرت زینب (س) از بهترین نمونه هاست.

وی بیان داشت: زن در زمان ستمشاهی به عنوان یک شی یا ابزار مورداستفاده قرار می گرفت اما با پیروزی انقلاب اسلامی و نگاه امام راحل توانست به حقوق انسانی و جایگاه اصلی خود برگردد و در مبارزات سیاسی حضور پررنگی داشته باشد.

مشاور بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: در قانون اساسی به جایگاه زن توجه ویژه ای شده است و یکی از دغدغه های رهبری هم حفظ بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مردان و زنان سلحشور ما در بحرانی ترین شرایط توانستند کشور را مدیریت کنند، عنوان کرد: شما که مدعی حقوق زنان و کودکان هستید، بسیاری از کودکان ما که مبتلا به بیماری پروانه ای هستند، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در دفاع مقدس مصداق بارز دفاع از ارزش های نظام است

نقش زنان در دفاع مقدس مصداق بارز دفاع از ارزش های نظام است