مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-21سياسي

دومین نمایشگاه تجهیزات بومی شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد


دومین رویداد معرفی دستاوردهای بومی سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات با توجه به اهمیت نقش بومی سازی تجهیزات و ظرفیت های موجود در پژوهشگاه ICT آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دستاوردهای بومی سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات با توجه به اهمیت نقش بومی سازی تجهیزات و سامانه های زیرساخت اطلاعاتی و ظرفیت های موجود در کشور از امروز 3 اسفند ماه به مدت 2 روز در محل پژوهشگاه ICT به نمایش گذاشته می شود.

پیش از این در شهریورماه 99 نخستین نمایشگاه بومی سازی تجهیزات پیشرفته شبکه ملی اطلاعات در راستای تحقق شعار سال جهش تولید در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شد.

هم اکنون دومین دوره این رویداد با هدف ارتقای سطح باور ملی در امکان پذیر بودن کاهش وابستگی در حوزه فناوری های پیشرفته با وجود انحصار تولید تجهیزات اکتیو پیشرفته زیرساخت اطلاعاتی مانند سرورها و ذخیره سازها در تعداد معدودی از کشورها و شرکت های خارجی در حال برگزاری است.

نمایش توانمندی های صنایع داخلی در بومی سازی و داخلی سازی تجهیزات و سامانه های نرم افزاری برای مشتریان کلان نظیر اپراتورهای ارتباطی، بانک ها و سایر صنایع و نیز افزایش سهم بیشتر بازار داخلی توسط آنها و امکان ارزیابی بی واسطه از میزان تحقق اصل استقلال و بومی سازی تجهیزات مندرج در سند تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه تجهیزات بومی شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد

دومین نمایشگاه تجهیزات بومی شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد