مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-21اجتماعي

نمایش جاذبه های مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت:جاذبه های گردشگری استان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیف الله فرزانه با اشاره به نمایش جاذبه های گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری اظهار داشت: این نمایشگاه ملی متناسب بامحدودیت های کرونایی و با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

وی افزود: جاذبه ها و ظرفیت های مازندران در غرفه ای به مساحت 600 متر مربع به نمایش درمی آید و تأسیسات اقامتی، پذیرایی، تفریحی و سرگرمی، دفاتر خدمات سیاحتی و گردشگری و شهرداری ها دراین نمایشگاه حضوری فعال دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی تصریح کرد: این نمایشگاه محل مناسبی برای آشنایی دست اندرکاران گردشگری و طرح ها و ایده های نو در زمینه ساخت تأسیسات ونحوه ارائه خدمات و ایجاد بستر مناسب برای توسعه صنعت گردشگری است.

فرزانه گفت: هنرمندان صنایع دستی مازندران در رشته های لاک تراشی، بافته های داری، حصیربافی و چوب در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از پنجم اسفند ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جاذبه های مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری

نمایش جاذبه های مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری