مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-21سياسي

جذب اشتراک صدقات به صورت الکترونیکی نخستین بار در کشور


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از جذب اشتراک صدقات به صورت الکترونیکی برای اولین بار در کشور توسط این استان خبر داد.

- کرج - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از جذب اشتراک صدقات به صورت الکترونیکی برای اولین بار در کشور توسط این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محمدی فرد پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی مراکز نیکوکاری کرج اظهار کرد: بر این اساس با ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی به شهروندان البرزی مبنی بر تحویل صندوق صدقات و ارائه روش های پرداخت صدقات امکانی ایجادشده تا درخواست آن ها برای دریافت اشتراک از کمیته امداد، با ارسال عدد یک به سامانه وصول گردد.

وی با تشریح عملکرد این نهاد در حوزه مشارکت های مردمی افزود: این اقدام نوآورانه از 25 بهمن آغازشده و روزانه 3000 پیامک به شهروندان ارسال می گردد.

وی به مزایای دیگر اجرای این کار اشاره کرد و گفت: این طرح بتواند 80 درصد از هزینه های اشتراک یابی را کاهش داده و سرعت عمل را بیش از 10 برابر ارتقا دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با تأکید بر اینکه، کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات مطابق جدول سهم بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می شود، گفت: هم اکنون حدود 170 هزار صندوق صدقات فعال در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اشتراک صدقات به صورت الکترونیکی نخستین بار در کشور

جذب اشتراک صدقات به صورت الکترونیکی نخستین بار در کشور