مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-21سياسي

خون شهدای اسلام استکبار را به خواری می کشاند


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خون شهدا هیچگاه هدر نخواهد رفت، گفت: خون شهدای اسلام تاریخ ساز و تمدن ساز است و همین خون استکبار را به خواری و ذلت خواهد کشاند.

- ایسنا/لرستان استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خون شهدا هیچگاه هدر نخواهد رفت، گفت: خون شهدای اسلام تاریخ ساز و تمدن ساز است و همین خون استکبار را به خواری و ذلت خواهد کشاند.

حجت الاسلام و المسلمین سرلک در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انسان اگر توفیق داشته و به وادی شهادت و شهدا ورود کند، دنیایی را می یابد که دیگران درکی از آن ندارند.

وی با اشاره به زندگینامه شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: کسانی که زندگینامه و وصیتنامه شهدا را خوانده اند می دانند شهدای ما کجا بوده اند و ما الان کجا قرار داریم.

سرلک با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدا نزد خداوند متعال و اولیاء الهی، بیان کرد: گاهی عالم یا عارفی ماه ها و سال ها پای منبر می رود و درس می خواند، به مکتب می رود و صاحب جایگاهی می شود ولی شهدا یک شبه راه هزار روزه را طی کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که خیلی آدم ها انسان های شریف و پاکی هستند اما شهادت نصیبشان نمی شود چراکه خداوند شهادت را نصیب بندگان خاصش می کند، عنوان کرد: ما باید به اندازه توان، ظرفیت و معرفتمان در مسیر شهدا حرکت کنیم، یعنی همان آرمان نابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدای اسلام استکبار را به خواری می کشاند

خون شهدای اسلام استکبار را به خواری می کشاند