مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-21بين الملل

عملیات ضد تروریستی در «الطارمیه» بغداد شجاعانه بود


معاون دبیرکل «نجباء» عراق در سخنانی عملیات ضد تروریستی «حشد شعبی» در «الطارمیه» واقع در بغداد را شجاعانه و دلیرانه توصیف کرد.

- معاون دبیرکل نجباء عراق در سخنانی عملیات ضد تروریستی حشد شعبی در الطارمیه واقع در بغداد را شجاعانه و دلیرانه توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء عراق، نصر الشمری معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء سخنانی را در خصوص عملیات ضد تروریستی اخیر در الطارمیه بغداد مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: عملیات الطارمیه که به شکار یکی از مهمترین سرکرده های داعش منجر شد، از هر نظر شجاعانه و دلیرانه بود.

معاون دبیرکل نجباء همچنین با تجلیل از جانفشانی شهدای ارتش و حشد شعبی، نیروهای امنیتی را سپر امنیت و حافظ وحدت کشور خواند.

نصر الشمری در ادامه سخنان خود در خصوص عملیات ضد تروریستی الطارمیه افزود: استمرار و ادامه چنین عملیاتی ضروری است تا همه سرکرده های جنایتکار به دام بیفتند و نقشه های تروریستی در عراق خنثی شود.

روز گذشته بود که نیروهای حشد شعبی با تروریست های تکفیری داعش در منطقه الطارمیه واقع در محور شمالی بغداد به شدت درگیر شدند.

این درگیریِ شدید و خونین چند ساعت به طول انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضد تروریستی در «الطارمیه» بغداد شجاعانه بود

عملیات ضد تروریستی در «الطارمیه» بغداد شجاعانه بود