مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-21سياسي

برگزاری نیمه الکترونیکی انتخابات 1400


انتخابات مهم ترین رکن دموکراسی کشور است و مردم با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود را تعیین می کنند، از اینرو مشارکت در انتخابات مهم است که مقام معظم رهبری نیز همواره تاکید بر این مهم دارند.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آمادگی برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی گفت: این انتخابات بر اساس بازدید از شعب با حضور نماینده بهداشت محقق می شود و در مجموع 200 هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و غیره برای انتخابات 1400 در استان تهران داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله حسن بیگی در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران ضمن تبریک اعیاد رجبیه به ویژه میلاد حضرت علی(ع) با اشاره به رویداد مهم انتخابات اظهار داشت: در 28 خرداد 1400 دو انتخابات مهم یعنی ریاست جمهوری و شوراها برگزار می شود و در استان تهران علاوه بر این دو، انتخابات میاندوره ای مجلس و میاندوه خبرگان رهبری را هم داریم.

وی ادامه داد: انتخابات مهم ترین رکن دموکراسی کشور است و مردم با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود را تعیین می کنند، از اینرو مشارکت در انتخابات مهم است که مقام معظم رهبری نیز همواره تاکید بر این مهم دارند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در چهار ماه باقیمانده تا انتخابات مسئولان بایستی با کار و تلاش بیشتر و با حضور در مناطق شهری و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نیمه الکترونیکی انتخابات 1400

برگزاری نیمه الکترونیکی انتخابات 1400