مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-21اجتماعي

کرونا رفتارهای ترافیکی رانندگان را تغییر داد/ کاهش حوادث رانندگی


در اثر کرونا رفتار ترافیکی رانندگان تغییر کرده و بیشتر به سمت جاده های فرعی و حاشیه رفته که این مساله یکی از دلایل کاهش تصادفات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ هادی امیدوار پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: مهمترین وظیفه پلیس امنیت ترافیکی است که بر این اساس چهار هدف کلی در بحث ارائه خدمات پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: اولین خدمت پلیس مدیریت و ایمنی ترافیک است تا ترافیک با شکل مناسبی در جریان باشد.

رییس پلیس راه کشور گفت: دومین خدمت ما تسهیل در عبور و مرور است که این تردد می تواند درون شهری یا برون شهری باشد لذا این عبور و مرور باید سهل و آسان باشد.

امیدوار تصریح کرد: خدمت سوم که بسیار مهم و اصلی ترین هدف پلیس است، کاهش تصادفات می باشد لذا سالانه حدود 17 هزار انسان در جاده ها و شهرها بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند که علاوه بر هزینه های روحی روانی هزینه های درمانی هم به دنبال آن می آید که بسیار بالا است لذا مدیریت حوادث و کاهش آن موجب می شود از بسیاری از این هزینه ها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه چهارمین وظیفه پلیس، ارائه خدماتی از جمله پلاک گذاری و … است، یادآور شد: در تمامی این برنامه ها رویکرد پلیس به سمت هوشمندسازی رفته است از جمله سامانه های در حوزه ترافیک سامانه های هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا رفتارهای ترافیکی رانندگان را تغییر داد/ کاهش حوادث رانندگی

کرونا رفتارهای ترافیکی رانندگان را تغییر داد/ کاهش حوادث رانندگی