مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-21اقتصادي

صادرات پرتقال متوقف نشود، با کمبود در بازار مواجه می شویم


رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد اگر از صادرات پرتقال شمال کشور جلوگیری نشود، با کمبود پرتقال در بازار و میادین مواجه خواهیم شد.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد اگر از صادرات پرتقال شمال کشور جلوگیری نشود، با کمبود پرتقال در بازار و میادین مواجه خواهیم شد.

محمدحسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو پرتقال واشنگتنی در بازار میادین میوه و تره بار یزد 19 تا 21 هزار تومان، والنسیا و تامسون هر دو 10 تا 15 هزار تومان و هر کیلو پرتقال توسرخ نیز 12 تا 17 هزار تومان است که از هفقته گذشته تغییری نداشته است.

وی افزود: از آن جایی که سرمازدگی باعث شده که عرضه ی پرتقال جنوب کشور کاهش یابد، تنها راه تامین بازار استفاده از پرتقال شمال کشور است ولی با توجه به صادرات فراوان پرتقال شمال کشور، امکان کمبود و گرانتر شدن این میوه وجود دارد.

مشرف از کاهش انواع سبزی در میادین میوه خبر داد و اظهار کرد: سبزی خورشتی از 6500 به 5000 تومان و و سبزی خوردن از 7500 به 6500 کاهش یافته است.

وی همچنین اعلام کرد: کاهو از 4700 کیلوگرم به 3500 تا 3 هزار تومان کاهش یافته است.

مشرف در پایان با بیان این که قیمت موز در بازار همچنان رو به کاهش است، افزود: هر کیلوگرم موز وارداتی از 50 هزارتومان به 45 هزارتومان و هر کیلو گرم موز هندی از 40 تومان به 35 هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات پرتقال متوقف نشود، با کمبود در بازار مواجه می شویم

صادرات پرتقال متوقف نشود، با کمبود در بازار مواجه می شویم