مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-21سياسي

رسانه ها به نقش واقعی خود عمل کنند/ مدیری که از رسانه دوری کند محکوم به فراموشی است


رسانه باید نقش واقعی خود را در جامعه ایفا کند و بنده تا زمانی که مسئولیت دارم از هیچ کمکی به رسانه ها دریغ نمی کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای جدید و پیشین سازمان بسیج رسانه استان فارس اظهار داشت: رسانه در انعکاس و اطلاع رسانی امور سیاسی  و نیز زیر ساخت های اجتماعی نقش اساسی  داشته چرا که با مراجعه به رسانه ها، هزاران نفر آگاه می شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه محور تمام فعالیت های مهم اجتماعی از رسانه گذشته و اصحاب رسانه نقش ویژه ای در بهبود اطلاع رسانی و کارکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند تصریح کرد: همکاری مسئولان و رسانه ها باعث برطرف شدن مشکلات جامعه می شود و مدیری که از رسانه ها دوری کند، محکوم به فراموشی است.

وی اضافه کرد: در بررسی مشکلات نباید از موضوعاتی که در جامعه حائز اهمیت است چشم پوشی شود از این رو خبرنگاران باید با توجه به موضوعات مهم جامعه در این راستا تلاش کنند که با گوشزد کردن موضوعات به مسئولان، نقشی در برطرف کردن مشکلات جامعه داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر فارس به رسانه ها نیز توصیه کرد: رسانه ها کارکرد بسیار مهمی در جامعه دارند و در کنار مسئولان اگر قرار بگیرند، در خواهیم یافت که مشکلات قشر محروم جامعه بیش از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها به نقش واقعی خود عمل کنند/ مدیری که از رسانه دوری کند محکوم به فراموشی است

رسانه ها به نقش واقعی خود عمل کنند/ مدیری که از رسانه دوری کند محکوم به فراموشی است