مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-21سياسي

دوران دل خوش بودن به وعده های آمریکا تمام شد/عمل به تعهدات


رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از نظر مجلس یازدهم دوران دل خوش بودن به وعده های نسیه آمریکا گذشته و دوران وعده های توخالی تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم عزیزی در واکنش به اقدامات نمایشی روزهای اخیر آمریکایی ها در قبال ایران اظهار داشت: ظاهراً جو بایدن نامه ترامپ به سازمان ملل در مورد ایران را پس گرفته و با وعده هایی توخالی و سطح پایین سعی دارد چهره ای موجه از آمریکای دموکرات را ارائه دهد.

او افزود: اقدامات نمایشی چون بازپس گیری نامه ترامپ که فاقد ارزش حقوقی است یا وعده هایی همچون رفع محدودیت تردد دیپلمات های ایرانی، نمی تواند دلایل محکمی برای ایجاد اعتماد مجدد به این کشور باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه دوران 《نقد دادن و نسیه گرفتن》 تمام شده است، افزود: آمریکا به هیچکدام از وعده های خود در برجام عمل نکرد در حالی که ایران به طور کامل به تعهدات خود پایبند بود و این بی اعتمادی حاصل عملکرد آمریکایی ها است.

عزیزی موضع قطعی و نهایی ایران را لغو کامل تحریم ها عنوان کرد و گفت: این خواسته یک ملت است که قلدری آمریکا را بر نمی تابد و حاضر نیست با وعده های توخالی آمریکا مجدداً از یک سوراخ دوبار گزیده شود چراکه عقل و منطق این ساده لوحی را نمی پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران دل خوش بودن به وعده های آمریکا تمام شد/عمل به تعهدات

دوران دل خوش بودن به وعده های آمریکا تمام شد/عمل به تعهدات