مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-21اقتصادي

آبیاری 18 هزار هکتار از 64 هزار هکتار اراضی البرز با سیستم های نوین


مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: قرار بود تا پایان سال هزار هکتار از اراضی البرز به سیستم های نوین آبیاری مجهز شوند که تا کنون 900 هکتار آن عملیاتی شده است.

- ایسنا/البرز مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: قرار بود تا پایان سال هزار هکتار از اراضی البرز به سیستم های نوین آبیاری مجهز شوند که تا کنون 900 هکتار آن عملیاتی شده است.

حجت الله رضایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 18 هزار هکتار از اراضی زراعی و باغات البرز به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده ، اظهار کرد: مساحت اراضی زراعی و باغی استان حدود 64 هزار هکتار است ولی همه این وسعت ظرفیت اینکه تحت پوشش سیستم های نوین آبیاری قرار بگیرند را ندارند.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از اراضی و باغات جاده چالوس و ارتفاعات طالقان به دلیل شرایط خاص امکان مجهز شدن به سیستم نوین آبیاری را ندارند.

وی گفت: با رصد و ارزیابی های صورت گرفته بیش از 45 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغات استان پتانسیل تجهیز به این سیستم را دارند که طی دو دهه گذشته بیش از 18 هزار هکتار آن انجام شده است.

این مسئول با اشاره به برنامه امسال جهاد کشاورزی در این خصوص اضافه کرد: قرار بود تا پایان سال هزار هکتار از اراضی البرز به سیستم های نوین آبیاری مجهز شوند که تا کنون 900 هکتار آن عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری 18 هزار هکتار از 64 هزار هکتار اراضی البرز با سیستم های نوین

آبیاری 18 هزار هکتار از 64 هزار هکتار اراضی البرز با سیستم های نوین