مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-21اجتماعي

کاهش 20 درصدی تردد و تلفات جاده ای کشور در محدودیت های کرونایی


در مجموع میانگین کاهش تردد و تلفات در جاده های کشور در سال جاری به جهت محدودیت های کرونایی حدود 20 درصد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ هادی امیدوار ظهر امروز در نشست خبری در کرمان با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به عنوان متولی اجرایی مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح کشور است، اظهار داشت: ایجاد تقویت ترافیکی و تسهیل تردد در سطح جاده های کشور از جمله وظایف قانونی ما است.

رییس پلیس راه کشور عنوان کرد: ما چهار هدف کلی را در بحث سایر خدماتی و وظایفی که باید انجام دهیم پیش بینی کرده ایم که مدیریت ترافیکی در حوزه برون و درون شهری، تسهیل در تردد شهری و برون شهری، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای یکی از مهمترین هدف های ما در پلیس راه و راهور است.

امیدوار بیان داشت: سالانه حدود 17 هزار نفر در راه ها و شهرهای ما بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند و حدود 400 هزار نفر مجروح می شوند که علاوه بر اینکه هزینه های روحی، روانی و اجتماعی برای جامعه دارند، هزینه های درمانی این حوادث بسیار بالاست و مدیریت و کاهش حوادث جلوی خیلی از هزینه ها را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در تمام این برنامه ها اولویت و رویکرد پلیس به سمت هوشمندسازی رفته است، اظهار کرد: در سال جاری ماموریت پلیس راه و راهور بین 30 تا 35 درصد به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی تردد و تلفات جاده ای کشور در محدودیت های کرونایی

کاهش 20 درصدی تردد و تلفات جاده ای کشور در محدودیت های کرونایی