مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-21اقتصادي

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی در آب رسانی به روستای ده نمک


استاندار سمنان از سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی در پروژه آب رسانی به روستای ده نمک از توابع شهرستان آرادان خبر داد و گفت: 119 نفر از مزایای اجرای این طرح بهره مند خواهند شد.

- علیرضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح پروژه آب رسانی به روستای ده نمک از توابع شهرستان آرادان خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که با افتتاح آن 119 نفر از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 280 انشعاب نصب و استانداردسازی شده است، افزود: احداث یک مخزن هوایی با ظرفیت 10 مترمکعب و خط انتقال به طول دو هزار و 200 متر ازجمله اقدامات مهمی است که در راستای اجرای این پروژه انجام شده است.

استاندار سمنان بابیان اینکه شبکه توزیع آب تصفیه شده به طول سه هزار متر در این پروژه احداث شده است، تصریح کرد: ساخت اتاقک برق و کلرزنی ازجمله زیرساخت های طرح آب رسانی به روستای ده نمک است.

آشناگر با تأکید بر اینکه بحران کم آبی در این استان جدی است، خاطرنشان کرد: بهره برداری از این پروژه منجر به کاهش میزان هدر رفت آب و حتی به صفر رسیدن میزان هدر رفت واقعی آب خواهد شد.

وی بابیان اینکه اجرای پروژه آب رسانی در مناطق روستایی باهدف محرومیت زدایی و ارتقای سطح خدمات رفاهی به روستانشینان در دستور کار قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی در آب رسانی به روستای ده نمک

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی در آب رسانی به روستای ده نمک