مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-21اجتماعي

شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار شهید همدانی نیازمند ساماندهی است


شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب بلوار شهید همدانی شهر همدان با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی، اداری و تولیدی در این مسیر نیاز به ساماندهی دارد.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان گفت: شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب بلوار شهید همدانی شهر همدان با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی، اداری و تولیدی در این مسیر نیاز به ساماندهی دارد.

محمدعلی محمدی یکشنبه 3 اسفندماه در کاررگروه مدیریت پسماند شهرستان همدان، افزود: تخلیه فاضلاب ها، از نظر غلظت آلوده کننده ها باید براساس استانداردهایی باشد که رعایت این استانداردها تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست ضروری است.

وی با بیان اینکه خروجی فاضلاب کارخانجات نباید کیفیت آب را برای استفاده های منظور شده تغییر دهد، تأکید کرد: این واحدها موظف هستند فاضلاب های تولیدی را با بررسی های مهندسی و استفاده از تکنولوژی مناسب و اقتصادی تا حد استانداردها تصفیه کرده و به سمت شبکه سراسری جمع آوری فاضلاب انتقال دهند.

محمدی اضافه کرد: با توجه به حجم قابل توجه پساب های شهری، صنعتی و آب های برگشتی، برنامه ریزی برای اسـتفاده از ایـن منابع بـا لحاظ کردن جنبه های زیست محیطی به عنوان راهکاری مناسب برای جبران بخشی از کمبود منابع آب و همچنین کاهش آلودگی ها مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار شهید همدانی نیازمند ساماندهی است

شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار شهید همدانی نیازمند ساماندهی است