مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-21اقتصادي

ترخیص روغن خام از گمرکات/ ذخایر میوه و روغن برای نوروز کافی است


دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به ذخایر میوه و نیز ظرفیت تولید کشور برای روغن، شرایط تامین اقلام مورد نیاز ایام عید را خوب توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، عباس قبادی در خصوص نوسانات قیمت در بازار میوه با اشاره به افزایش نرخ ارز، اظهار داشت: امسال نسبت به سال های گذشته، صادرات اقلامی مانند سیب و پرتقال افزایش پیدا کرده که یکی از دلایل آن افزایش نرخ ارز است که باعث رونق صادرات میوه شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار، تغییرات آب وهوایی در برخی از استان های تولیدکننده میوه و مرکبات را به عنوان یکی از عوامل کاهش عرضه میوه و ایجاد نوسان قیمتی در این بازار عنوان کرد و افزود: در کنار این عوامل، تغییرات جوی و بارش ها نیز موجب ایجاد محدودیت هایی در بخش حمل ونقل می شود که تمام این موارد در میزان عرضه مؤثر است.

وی در ادامه با تاکید بر وجود ذخایر کافی میوه برای بازار عید و ایام پایانی سال، تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به میزان ذخایر خوب میوه، برای تأمین و توزیع میوه ایام عید مشکلی وجود ندارد و اقلام پرمصرف این ایام، با قیمت مناسب و به مقدار کافی در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

قبادی با غیرکارشناسی خواندن تأثیر ذخیره سازی میوه بر نوسانات اخیر قیمت ها، تاکید کرد: خرید و ذخیره سازی سیب و پرتقال برای شب عید حدود 2 ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص روغن خام از گمرکات/ ذخایر میوه و روغن برای نوروز کافی است

ترخیص روغن خام از گمرکات/ ذخایر میوه و روغن برای نوروز کافی است