مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-21سياسي

بوعلی: بسیج رسانه تمام ظرفیت های رسانه ای را احصاء کند


طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه فجر، ضمن تکریم مسئول سابق سازمان بسیج رسانه استان فارس، مسئول جدید این سازمان، معرفی شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه فجر، ضمن تکریم مسئول سابق سازمان بسیج رسانه استان فارس، مسئول جدید این سازمان، معرفی شد.

فرمانده سپاه فجر فارس سوم اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه این استان، قدرت رسانه ای را یک واقعیت امروز جهان دانست و با بیان اینکه آنچه در دنیا به عنوان رسانه شناخته می شود در خدمت کفر و استکبار است، گفت: این رسانه ها به شدت فعالند و هر چپاول و قتل و غارتی را به عنوان حسنه جلوه می دهند و خودشان را کسانی معرفی می کنند که به دنبال نجات بشریت و برقراری دموکراسی و عدالت هستند و در این زمینه به صورت گسترده تبلیغ و تبیین می کنند.

سردار سرتیپ یدالله بوعلی با بیان اینکه بسیاری از مردم دنیا فریب تبلیغات دروغین رسانه های غرب را می خورند و گمان می کنند کار آن ها در جهت آزادسازی انسان هاست، گفت: رسانه های جبهه کفر و استکبار به واسطه قدرت رسانه ای حق را ناحق و ناحق را حق جلوه می دهند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تصریح اینکه رسانه ابعاد مختلفی دارد که آنچه در بسیج رسانه تعریف شده است بخشی از آن است، گفت: رسانه یعنی وسیله ای که پیام را به هر شکلی که امکان دارد، منتقل می کند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوعلی: بسیج رسانه تمام ظرفیت های رسانه ای را احصاء کند

بوعلی: بسیج رسانه تمام ظرفیت های رسانه ای را احصاء کند