خلاقیت زیر قیچی کپی کاریطراحان ایرانی گمنام می مانند و کسی نامی از آنها نمی برد. چند بار پیش آمده طرحی خاص را ببینید و از خودتان بپرسید ابداعِ چه کسی است؟ کپی هم آفتی است که دامنگیر طراحان می شود و گاه آنها را دلسرد می کند؛ از یک طرف خوشحال می شوند که کارشان آن قدر خوب به نظر آمده که دیگران دنباله رویشان شده اند و از طرفی دیگر در پی هویتی هستند که تاکنون به دست نیاورده اند. روزنامه ایران نوشت: نزدیک عید است و تولیدکنندگان لباس از چندی پیش خودشان را برای شب عید آماده کرده اند. پارسال که از دید و بازدید و گردش های عیدانه خبری نبود و امسال هم آن طور که معلوم است کرونا خیال دارد دومین عید را کنار ما باشد ولی با این احوال نمی شود حال و هوای عید نداشت. اصلاً عید است و لباس نو که همیشه جزیی از نوروز بوده و امید آن را در دل زنده نگه می دارد که روزی دوباره مثل قبل کنار هم جمع خواهیم شد. طرح ها و رنگ ها چشم آدم را می گیرد، حتی تماشایش هم برای بعضی ها آن قدر جذاب است که به قول خودشان حالشان را خوب می کند. آنها که اهل گشت و گذار در مراکز خرید و سایت های فروش لباس هستند، معمولاً زودتر از همه خبردار می شوند که امسال چه طرح و رنگی مد است و کدام یکی قدیمی شده. طرح های خاص را خوب تشخیص می دهند و معمولاً اطلاعات خوبی درباره تولیدکننده ها و برندها به دست می آورند؛ برندهایی که برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |