مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-21سياسي

تلاش برای صیانت از سلامت نیروهای پلیس در شرایط شیوع کرونا


معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه بسترهای لازم را برای حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان به کار گرفته ایم، گفت: نیروی انتظامی اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است.

- معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه بسترهای لازم را برای حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان به کار گرفته ایم، گفت: نیروی انتظامی اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمدعلی نوری نژاد در پاسخ به این پرسش که همزمان با شروع موج چهارم شیوع ویروس کرونا در کشور، تمهیدات نیروی انتظامی برای صیانت از سلامت سبزپوشان ناجا چیست؟ اظهارکرد: نیروی انسانی راهبردی ترین سرمایه نیروی انتظامی است و برمبنای نیازسنجی های صورت گرفته در شرایط فعلی، بسترهای لازم را برای حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه برای اجرای ماموریت های پلیس بسترهای امن و سالم را ایجاد کرده ایم، ادامه داد: ماموریت های نیروی انتظامی متنوع و گسترده است و علیرغم شیوع ویروس کرونا در کشور، نه تنها ماموریت های ذاتی و قانونی را تعطیل نکرده ایم بلکه با قوت و قدرت دوشادوش وزارت بهداشت به مقابله با شیوع این ویروس منحوس و قطع زنجیره انتقال بیماری اقدام کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای صیانت از سلامت نیروهای پلیس در شرایط شیوع کرونا

تلاش برای صیانت از سلامت نیروهای پلیس در شرایط شیوع کرونا