مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-21اقتصادي

بسیاری از سرمایه ها در حال خروج از بورس هستند


سرمایه های خرد اما سرگردان، این روزها راه بازارهای کم ریسک و با سود معقول را در پیش گرفته اند تا بلکه خود را از گزند نوسانات روزانه شاخص و تابلوی بورس برهانند و ریسک خود را کاهش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بازار بورس را اگرچه سرمایه گذارانی که با نگاه بلندمدت به بورس می نگرند، هنوز هم پربازده می دانند و بر این باورند که هفته های خاکستری بورس بالاخره تمام خواهد شد، اما آن دسته از سرمایه گذاران تازه وارد به این بازار پرنوسان که دیرهنگام وارد بورس شدند و بعد از ضرر و زیان اکنون می خواهند دیرهنگام هم از بازار خارج شوند، این بازار را دیگر محلی برای سرمایه گذاری سودآور نمی بینند.

واقعیت آن است که از مردادماه سال جاری که شاخص صعودی بازار سر ناسازگاری با سهامداران تازه وارد گذاشت تا به امروز، بخش زیادی از سرمایه های مردمی که بدون بررسی وارد بازار شده اند، از بین رفته و اکنون آمارهای مجلس که به تازگی صحبت از تحقیق و تفحص از بورس را به راه انداخته است نیز نشان می دهد که دستکم 1,500 هزار میلیارد تومان از سرمایه های مردم در این بازار ذوب شده است.

آنگونه که موسوی لارگانی به عنوان طراح تحقیق و تفحص از سازمان بورس اعلام کرده است، در حال حاضر معادل 65 تا 70 میلیارد دلار از سرمایه های مردم در بازار سرمایه از بین رفته و به گفته او، تنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از سرمایه ها در حال خروج از بورس هستند

بسیاری از سرمایه ها در حال خروج از بورس هستند