مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-21اقتصادي

ورود واحدهای منطقه اقتصادی گرمسار به مدار تولید از اردیبهشت ماه


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امیدواریم از اردیبهشت ماه سال آینده شاهد متصل شدن واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به مدار تولید باشیم.

- ، محسن صالحی نیا بعدازظهر امروز در نشست بررسی و رفع چالش های منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اظهار کرد: در یک بازدید میدانی از این منطقه اقدامات و برنامه ها را بررسی کردیم تا بتوانیم زیرساخت های مناسب را برای استقرار صنایع فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است تا فعالیت ها در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار توسعه پیدا کند، ادامه داد: وظیفه داریم با قبول تولی گری این منطقه، یک به یک بر مسائل مرتبط با منطقه ورود کرده و از همکاری استاندار و معاونان وی و مدیران استان سمنان استفاده کنیم.

رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بیان کرد: توافقی حاصل شد تا بتوانیم گاز موردنیاز برای استقرار واحدهای پیش بینی شده برای منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را تأمین کنیم.

صالحی نیا اضافه کرد: امیدواریم از اردیبهشت ماه سال آینده شاهد متصل شدن واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به مدار تولید باشیم و تولیدات آنها به بازار مصرف و صادرات وارد شود.

وی تصریح کرد: به عنوان ایدرو در بحث تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار وارد شده و منابع لازم را به سرعت تأمین و کار را به پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود واحدهای منطقه اقتصادی گرمسار به مدار تولید از اردیبهشت ماه

ورود واحدهای منطقه اقتصادی گرمسار به مدار تولید از اردیبهشت ماه