مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-21اقتصادي

فارس در توسعه زیرساخت ارتباطی پیشرو است


استاندار فارس با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در این استان برای بهبود و توسعه ارتباطات، فارس را در این زمینه پیشتاز دانست.

- عنایت الله رحیمی، یکشنبه در مراسم راه اندازی اولین سایت با تکنولوژی 5G در شیراز، گفت: فارس اولین استانی ست که زمینه راه اندازی این تکنولوژی را فراهم کرده است.

به گفته استاندار فارس، استفاده از سایت و تکنولوژی 5G کاهش هزینه های تردد، افزایش پاکی و زیبایی شهر و کاهش آلایندگی را در شهر به دنبال دارد و می تواند معرف فرهنگ کهن و پیشرو استان فارس باشد.

رحیمی گفت: امروز سرعتی که کشورها به ویژه کشورهای توسعه یافته برای توسعه و ترقی دارند، خارق العاده است و ما هم با همین سرعت باید مسیر توسعه را دنبال کنیم.

او با بیان اینکه یکی از مسیرهای توسعه، موضوع ارتباطات است که در ایران هم با توجه به اهتمام وزیر ارتباطات و مجموعه های دانش بنیان این اتفاق رقم خورده است، افزود: در شهر شیراز هم بسترهای لازم در این باره فراهم شده، اگرچه نیاز به تصمیم های عاجل تری برای ایجاد و تجهیز تاسیسات و امکانات مورد نیاز، داریم.

استاندار فارس ادامه داد: چه در زمینه مدیریت شهری، چه در حوزه معادلات تجاری و توسعه فرهنگی و چه ضریب امنیتی، وجود این سایت و تکنولوژی می تواند اثرگذار و مفید باشد هرچند آسیب هایی هم ممکن است ایجاد کند که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در توسعه زیرساخت ارتباطی پیشرو است

فارس در توسعه زیرساخت ارتباطی پیشرو است