مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-21اقتصادي

150 میلیون دلار هدف گذاری صادرات فرش دستباف در سال 1400


رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه برای سال آینده برنامه صادراتی فرش دستباف ایرانی بیش از 150 میلیون دلار است، گفت: برای حفظ کیفیت و جایگاه صادراتی فرش دستباف ایرانی در دنیا، - ایسنا/اصفهان رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه برای سال آینده برنامه صادراتی فرش دستباف ایرانی بیش از 150 میلیون دلار است، گفت: برای حفظ کیفیت و جایگاه صادراتی فرش دستباف ایرانی در دنیا، ناچاریم از مواد اولیه مرغوب خارجی استفاده کنیم.

فرحناز رافع امروز (یکشنبه- سوم اسفند ماه) در حاشیه افتتاح بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نباید برای صنعت فرش آیه یاس بخوانیم، اظهار کرد: کارهای بزرگی در حوزه صنعت فرش انجام شده که مهمترین اقدام، این است که قالیبافان و مشاغل جانبی از جمله رنگرزان، رفوگران، طراحان و .

می توانند با شماره گیری کد دستوری #31000*6655* برای دریافت کارت بیمه درمان، تکمیلی، عمر یا پکیج کامل بیمه ایران به عنوان حامی قالی ایران ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه 25 میلیون تومان تسهیلات توسط بانک قرض الحسنه مهر، 5 میلیون تومان به مدت سه سال برای بیمه و 20 میلیون تومان به صورت تسهیلات اعتباری برای خرید مواد اولیه یا معیشتی فعالان حوزه فرش تخصیص می یابد، توضیح داد: از سال 88 تا امروز بیمه جدیدی برای قالیباف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیون دلار هدف گذاری صادرات فرش دستباف در سال 1400

150 میلیون دلار هدف گذاری صادرات فرش دستباف در سال 1400