مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-21سياسي

پرونده واگذاری جنگل «واز » در دست بررسی


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور با اشاره به پرونده واگذاری جنگل «واز»گفت: تاکنون هیچ اقدامی برای عدم اجرای حکم واگذاری از سوی دادگاه قضایی نشده و به خاطر بروز تنش های اجتماعی پرونده واگذاری این جنگل در دست بررسی و تحقیق قرار گرفته است.

- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور با اشاره به پرونده واگذاری جنگل واز گفت: تاکنون هیچ اقدامی برای عدم اجرای حکم واگذاری از سوی دادگاه قضایی نشده و به خاطر بروز تنش های اجتماعی پرونده واگذاری این جنگل در دست بررسی و تحقیق قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عباس حسینی گفت: پیش از ظهر امروز ( 3 اسفندماه) به اتفاق رییس دادگاه شهرستان چمستان، دادستان، بخشدار، دهیار و فراد مدعی واگذاری عرصه، وارد منطقه جنگلی واز شدیم و از عرصه مورد نظر بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: رییس دادگاه که به دستور رییس کل دادگستری استان در عرصه حضور یافته بود طی صورتجلسه ای محل مورد درخواست افراد مدعی را منطقه جنگلی تشخیص داد و اعلام کرد عرصه قابلیت هیچ گونه تغییر کاربری را نخواهد داشت.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان نور افزود: زمین در سه نقطه قرار دارد و دارای جنگل های پیوسته است که بخشی از آن حریم رودخانه دارد و بخشی دیگر در حریم جاده قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده واگذاری جنگل «واز » در دست بررسی

پرونده واگذاری جنگل «واز » در دست بررسی