مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-21اقتصادي

تولید تا اردیبهشت ماه آتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پا می گیرد؟


رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو) اظهارامیدواری کرد: با تکمیل زیرساخت ها تا اردیبهشت سال آتی بخشی از واحدهای تولیدی مستقر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار وارد مدار تولید شوند.

- ایسنا/سمنان رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو) اظهارامیدواری کرد: با تکمیل زیرساخت ها تا اردیبهشت سال آتی بخشی از واحدهای تولیدی مستقر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار وارد مدار تولید شوند.

محسن صالحی نیا در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با اشاره به اهداف خود از این بازدید اظهار کرد: در یک بازدید میدانی اقدامات و برنامه ها را مورد بررسی قرار دادیم تا انشالله بتوانیم زیرساخت های مناسب را برای استقرار صنایع فراهم کنیم.

وی بر لزوم توسعه فعالیت ها در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تاکید و خاطرنشان کرد: وظیفه داریم با قبول تولی گری این منطقه، یک به یک بر مسائل مرتبط با منطقه ورود کرده و از همکاری استاندار و معاونین و مدیران استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به توافقات با مسوولان استان ادامه داد: توافقی حاصل شد تا بتوانیم گاز مورد نیاز برای استقرار واحد های پیش بینی شده برای این منطقه را تامین کنیم.

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار امیدواری کرد: از اردیبهشت سال آینده شاهد متصل شدن واحدهای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تا اردیبهشت ماه آتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پا می گیرد؟

تولید تا اردیبهشت ماه آتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پا می گیرد؟