مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-21اقتصادي

وضعیت ذخایر میوه و روغن برای ایام نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس قبادی درباره نوسانات قیمت در بازار میوه با اشاره به افزایش نرخ ارز، افزود: امسال نسبت به سال های گذشته به دلیل افزایش نرخ ارز، - دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به ذخایر میوه و ظرفیت تولید کشور برای روغن، گفت: شرایط تامین اقلام مورد نیاز ایام عید مناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس قبادی درباره نوسانات قیمت در بازار میوه با اشاره به افزایش نرخ ارز، افزود: امسال نسبت به سال های گذشته به دلیل افزایش نرخ ارز، صادرات اقلامی مانند سیب و پرتقال افزایش یافت که موجب رونق صادرات میوه شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار، تغییرات آب وهوایی در برخی از استان های تولیدکننده میوه و مرکبات را یکی از عوامل کاهش عرضه میوه و ایجاد نوسان قیمتی در این بازار عنوان کرد و گفت: تغییرات جوی و بارش ها موجب ایجاد محدودیت هایی در بخش حمل ونقل می شود که همه این موارد در میزان عرضه موثر است.

وی با تاکید بر وجود ذخایر کافی میوه برای بازار عید و ایام پایانی سال، تصریح کرد: با توجه به میزان ذخایر کافی میوه، برای تامین و توزیع این کالا برای ایام عید مشکلی وجود ندارد.

به گفته قبادی، اقلام پرمصرف این ایام، با قیمت مناسب و به مقدار کافی در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخایر میوه و روغن برای ایام نوروز

وضعیت ذخایر میوه و روغن برای ایام نوروز