مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-21سياسي

ستاد امر به معروف باید ملجاء باشد/اینستاگرام پنجره ای به اتوبان فساد است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تاکید کرد که این ستاد باید سال آینده ملجاء و مامن باشد و مردم اگر برای دفاع از حق خود ناامید شدند، - بدانند که توسط این ستاد حمایت می شوند.

سلیمان مهدوی در جلسه شورای حمایت حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: وقتی می گوییم سال آینده ما باید ملجاء و مامن باشیم یعنی چی؟ این یعنی آخرین پناه ما باید باشیم که مردم برای دفاع از حق خود، اگر از همه جا ناامید شدند بدانند از سوی این ستاد حمایت میشوند یعنی دست رد به سینه کسی نباید بزنیم اگرطبق قانون مصداق امر به معروف نباشد، ولی حق باشد بایستی حداقل کارشناسان دفتر حمایت ستاد، مشاوره بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، مهدوی گفت: ما درقسمت حمایت سال ها تجربه کسب کرده ایم و قرار است که انجمن وکلای مدافع آمران و ناهیان را راه اندازی کنیم.

فضاسازی شهری ما علیه عفاف و حجاب است او با بیان اینکه گاهی تشخیص برای همه واضح است، گفت: به عنوان ما جلوی مردم را می گیریم و می گوییم چرا بدحجاب هستی؟ اما دقیقتر که نگاه می کنیم، زیبا سازی و فضاسازی شهری ما علیه عفاف و حجاب است.

مهدوی ادامه داد: عکس ها، تصاویر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد امر به معروف باید ملجاء باشد/اینستاگرام پنجره ای به اتوبان فساد است

ستاد امر به معروف باید ملجاء باشد/اینستاگرام پنجره ای به اتوبان فساد است