مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:302021-02-21سياسي

ماجرای واگذاری بخش دیگری از جنگل های هیرکانی چه بود؟


انتشار خبر واگذاری 25 هزارمتر مربع از جنگل های هیرکانی در شهرستان نور به یک شخص این سوال را در افکار عمومی ایجاد کرده است که چگونه منابع ارزشمند طبیعی به این راحتی به اشخاص واگذار می شوند و چرا دستگاه های نظارتی پاسخگوی این مساله نیستند؟ - انتشار خبر واگذاری 25 هزارمتر مربع از جنگل های هیرکانی در شهرستان نور به یک شخص این سوال را در افکار عمومی ایجاد کرده است که چگونه منابع ارزشمند طبیعی به این راحتی به اشخاص واگذار می شوند و چرا دستگاه های نظارتی پاسخگوی این مساله نیستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنوز یکسال از انتشار خبر وقف جنگل های آق مشهد ساری و برشی از کوه دماوند نگذشته بود که خبری مبنی بر واگذاری 25 هزارمتر مربع از جنگل های هیرکانی واقع در مجاورت روستای واز در شهرستان نور به یک فرد در قالب طرح اسکان دام منتشر شد و نگرانی های بسیاری را در جامعه ایجاد کرد و بسیاری از شهروندان خواستار ورود دستگاه های قضایی به این موضوعات و حفظ منابع طبیعی ارزشمند کشور شدند.

البته اخیرا نیز خبری مبنی بر توقف این واگذاری منتشر شده اما هنوز به طور دقیق این موضوع توسط مسئولان مربوطه تایید نشده است.

در این راستا و در پاسخ به چرایی این واگذاری سید عباس حسینی- رییس اداره منابع طبیعی شهرستان نور به ایسنا گفت: تعهد داشتیم به یک دامدار 4 هکتار از اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واگذاری بخش دیگری از جنگل های هیرکانی چه بود؟

ماجرای واگذاری بخش دیگری از جنگل های هیرکانی چه بود؟